Friday, April 2, 2010

muahahahah..

assalammualaikum dan samat pg,tghri,ptg,mlm pd semua.. :D ~ngaaa..lama giler x jenguk blog aku ni..keterlanjuran waktu bekerja dan perkara2 lain yg byk melintas didpn mata, di blakang mata,da semua sudut menyebabkan aku x sempat nk apdet..
anyway..rini da 2 april..adoii..byk lg benda2 yg aku kene buat utk idup n survive..dan utk bln ni sj aku kene masuk tournament bola (sirim n piala dun shah alam)..hurmmm..bole ke aku men bola lg..:))
Dgn keje2 yg bertambah skang ni rs mcm nk amik cuti sebulan 2..g pantai mana2..ari2 rilex bwh kusi yg atas leh nmpk daun pokok kelapa tu je..fuhhhhh..bestnya klu aku ada byk duit..da tentu sebulan aku cuti..:D
nnt la jap lg aku smbg n cite lg psl aku..cukup sekejap utk waktu ni..ada benda nk shoot sejap..daaaaa.. :bye:

No comments:

Post a Comment